A VTS-ről

Hírek

17.09.2014

Válassza a jövő igényeire szabott Minőséget

Válassza a jövő igényeire szabott Minőséget - Az új szezon kampánya a VTS EuroHeat-től

 

A most érkező őszi- téli szezon a jövő igényeiről szól a VTS-nél, a VTS EuroHeat tulajdonosánál. Az eredeti hős-transformer is a vezető termékből készült: A Volcano termoventilátorból – ezzel keltve olyan érzést a vásárlóban, hogy e termék a jövő harcosa: elpusztíthatatlan, védelmezi a tökéletes működést, segítőkész minden helyzetben és - ami a legfontosabb – időtől függetlenül, bármikor rendelkezésre áll. A kampány 2014 Szeptember közepétől, ATL és BTL csatornákon keresztül kerül népszerűsítésre.

Előretekintve az érkező szezonra, a VTS EuroHeat egy új karakterrel érzékelteti a termékek- és az üzleti folyamatok minőségét. Egy megalkotott márka-hőssel, nevezetesen a VOLCANO transformerrel. A robot a Volcano termoventilátor elemeiből áll, amely a legfontosabb tényezőket sugallja: megbízhatóság, tettrekészség bármikor és bármilyen helyzetben, különös tekintettel a munkához szükséges athmoszférikus hőmérsékleti viszonyokra. Valamint hősünk hordozza tenyerén a picavezető terméket amely kategóriájában legyőzhetetlen.

A hős célja, hogy fókuszálja az érzelmeket a szétszórt konkurens termékek között és megerősítse az archetípust, hogy ő egy igazi harcos, aki eléri célját. ‘Ezzel a VOLCANO transformerrel és a megszemélyesítéssel a márka történetét próbáljuk felidézni. A márkájét, amely – sok éven keresztül - fejlődött, hogy elérje tökéletes formáját. Így kapta robot formáját az űrből, aki számára nincs lehetelen küldetés, csakúgy, mint a fűtőegységeink tekintetében -’ emeli ki Karolina Różycka, EH Corporate Brand Manager.



‘Robotunk a VTS-en keresztül valósítja meg a technológa innovációit, és rendelkezik a bátorsággal, hogy úttörő megoldásokat találjon – egyaránt a vállalati működés, a termékek és alkatrészek, valamint a marketing kommunikációt illetően, ami a megszokottaktól távoli utakra vezet – teszi hozzá.




A kampány egész Európát átívelően fogja össze a piacokat melyeken a VTS EuroHeat jelen van. A marketing eszközök, melyek a kampány elősegítésére fejlesztettek magukban foglalják (az egyéb eszközök mellett) a POS anyagokat és BTL megjelenéseket: hírleveleket, statikus és dinamikus bannereket, multimédiás bemutatókat, ATL eszközöket (nyomtatott reklámokat) és belső kommunikációs eszközöket. A Be7 Creative Agency a felelőse a kampány alkotórészének fejlesztéséért és alkalmazásáért.

 

A kampány Szeptember közepétől veszi kezdetét és év végéig tart.

eShop Ask&Buy Service Hírek Facebook YouTube